نمای ساختمان

تعرفه تبلیغات در سایت

کرتن وال روی برج شانگ های در حال نصب است و من تاکنون بسیار تحت تاثیر پیشرفت ساخت و نصب و راه اندازی قرار گرفته ام .کار سخت تیم ما را به طور خاص میکائیل پنگ و بن ترانل بر عهده دارند و همکاری این دونفر دلیل اصلی توانمندی ما برای انجام چنین روند کاری پیچیده ای هستند. بن و میکائیل با یواندا پیمانکار کرتن وال برای آسان کردن طرح و اطمینان از درستی ساخت و ساز همکاری می کنند.

نمای کرتین وال, کرتین وال, اجرای نمای کرتین وال,...
نویسنده : سهیل بازدید : 227 تاريخ : شنبه 21 مهر 1397 ساعت: 23:40

بررسی مراحل اجرایی بازسازی نمای کرتین وال موزه اونتاریو که توسط استودیو طراحی دانیل لیبسکیند انجام شده است علاوه بر ارتقا دانش اجرایی می تواند جسارت لازم به آرشیتکت ها و معماران بدهد که در نتیجه طرح های پیچیده هم اگر از یک نظام صحیحی پیروی کنند  و جزییات مورد نیاز را به همراه متخصصین مجرب facade engineering  کنترل نمایند چنین موضوعات پیچیده ای نیز قابل اجرا خواهند بود.

...
نویسنده : سهیل بازدید : 280 تاريخ : شنبه 21 مهر 1397 ساعت: 23:35

مزیت اصلی سیلیکون خاصیت ارتجاعی و چسبندگی آن است و در عین حال می تواند در برابر اشعه تابش فرابنفش مقاومت خوبی داشته باشد. ولی بر عهده پیمانکار و کارفرماست که دقت کنند تا سیلیکون های کارتریجی موجود در بازار که به هیچ وجه برای کارهای دقیق تولید نشده اند را به کار نبرند.قابل تامل است این که وقتی چسب های کارتریجی در مصارفی مانند سرامیک و کاشی حمام و دستشویی به کار می روند چگونه می توانند در کار حساسی مثل دوجداره سازی شیشه نیز با همان کیفیت به کار روند در واقع باید دقت نمود تولید کنندگان این گونه چسب ها خودشان بر روی کارتن بسته بندی محصولاتشان مطلبی در خصوص دوجداره سازی شیشه عنوان نمی کنند و کاربرد های اصلی آن را در مصارف غیر حساس تری ذکر می نمایند.

نمای کرتین وال, کرتین وال, اجرای نمای کرتین وال,...
نویسنده : سهیل بازدید : 274 تاريخ : شنبه 21 مهر 1397 ساعت: 23:32

جالب است که بدانید بسیاری از دوره های تاریخی دنیا، که شامل دوره کلاسیک و دوره های مدرن و پست مدرن است، با هنر معماری آغاز شده اند و نخستین تغییرات دوره ای را می توانیم در بناهای معماران آن دوره ها مشاهده کنیم. در این شرایط، متریال و مصالح مورد استفاده در بناهای معماری نیز از قافله تغییرات و تحول عقب نمانده اند و متناسب با معماری و نیازهای انسان در هر دوره ای رشد کرده اند.

نمای کرتین وال, کرتین وال, اجرای نمای کرتین وال,...
نویسنده : سهیل بازدید : 250 تاريخ : شنبه 21 مهر 1397 ساعت: 23:28

نمای کرتین وال شیشه ای یکی از پرمصرف ترین انواع نماهای شیشه ای است. با توجه به آنکه کرتین وال جزء اجزای ساختمان به حساب نمی آید، می توان آن را از متریال های سبک وزن ساخت تا هزینه های جاری ساختمان کم شود.

 

جالب است که بدانید بسیاری از دوره های تاریخی دنیا، که شامل دوره کلاسیک و دوره های مدرن و پست مدرن است، با هنر معماری آغاز شده اند و نخستین تغییرات دوره ای را می توانیم در بناهای معماران آن دوره ها مشاهده کنیم. در این شرایط، متریال و مصالح مورد استفاده در بناهای معماری نیز از قافله تغییرات و تحول عقب نمانده اند و متناسب با معماری و نیازهای انسان در هر دوره ای رشد کرده اند.

نمای کرتین وال, کرتین وال, اجرای نمای کرتین وال,...
نویسنده : سهیل بازدید : 230 تاريخ : سه شنبه 17 مهر 1397 ساعت: 1:47

کلا مواد کانی غیر فلزی را با نام سرامیک می خوانند، به این معنی که افزون بر اینکه آنها معدنی می باشند، همچنین خاصیت های فلزی را نیز دارا نیستند. مهارتی که درباره سرامیک حرف می زند با نام علم سرامیک و صنعت آن را صنعت سرامیک می نامند.

 

در صنعت سرامیک سازی دو بخش عمده هست:

1.سرامیک های سنتی

2. سرامیک های پیشرفته

نمای سرامیک, نمای سرامیک خشک, نمای سرامیک ساختمان,...
نویسنده : سهیل بازدید : 273 تاريخ : سه شنبه 17 مهر 1397 ساعت: 1:46

HPL (اچ پی ال) خلاصه شده High Pressure Laminate است که به ورق هایی با روکش طرح چوب یا طرح های گوناگون دیگر گفته می شود، HPL (اچ پی ال) از آمیختن سطوح سلولزی و رزین های فنولیک ایجاد می شود که بعد از گذاشته شدن در دمای بالای 145 C و فشار 300 bar تبدیل به صفحه هاب مستحکمی می گردد. سطوح رنگی و ملامینه لایه نهایی ( اچ پی ال با طرح های گوناگون رنگی و طرح چوب) را پوشش می دهند.

 

 
hpl, نمای hpl, نمای اچ پی ال, ورق اچ پی ال,...
نویسنده : سهیل بازدید : 295 تاريخ : سه شنبه 17 مهر 1397 ساعت: 1:33

در ادامه چند روش نصب به همراه نکات کلی که در هنگام نصب می بایست مدنظر قرار گیرد دراختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت.پنل های چوبی Terespa یا همان Terespa HPL ورق هایی با روکش طرح چوب یا طرح های متنوع دیگر هستند که از نوع لمینیت ساخته شده تحت فشار بالا می باشند اینگونه پوشش نمای خشک (بدون ملات) نصب میگردد و در کشورهای صنعتی تحت عنوان (Rain Screen) یا دیواره ضد باران شهرت دارند از مزایای استفاده از پنل های چوبی Trespa در نمای ساختمان می توان به اختصار به موارد ذیل اشاره نمود. مقاوم در برابر باران و رطوبت
 

hpl, نمای hpl, نمای اچ پی ال, ورق اچ پی ال,...
نویسنده : سهیل بازدید : 321 تاريخ : سه شنبه 17 مهر 1397 ساعت: 1:28

لوورهای آلومینیومی یا نمای دوکی علاوه بر جلوگیری از برخورد مستقیم تابش نور خورشید بر ساختمان، به مهندسین معمار این امکان را فراهم می آورد تا نمای زیبایی را طراحی کنند. لوورهای آلومینیومی مجموعه جدیدی از نورگیرها هستند که در ابعاد مختلف تولید می گردند و امکان آن را دارند تا به حالت های افقی و یا عمودی در ساختمان نصب شوند.

لوورهای آلومینیومی, نمای لوور آلومینیومی, نمای دوکی, لوور,...
نویسنده : سهیل بازدید : 242 تاريخ : سه شنبه 17 مهر 1397 ساعت: 1:26

در حال حاضر استفاده از نمای شیشه ای اسپایدر طرفدارهای زیادی را به سمت خود کشانده است. پس از مهیا شدن فضا و پایان یافتن کارهای مربوط به سنگ‌ کاری، لوله‌ های استیل با ضخامت زیاد با کمک بست‌ های ویژه ای به کف و سقف نصب می‌ گردد و بعد بست‌ های اسپایدر که غالبا x و y می باشند توسط جوش آرگون به لوله‌ ها وصل می شود و بعد از جوشکاری ابعاد شیشه اسپایدر دقیقا نوشته می شود و جهت تعبیه شیشه‌ ها آماده می‌ شود.

 

 
روش اجرای نمای اسپایدر, قیمت شیشه اسپایدر, دتایل شیشه اسپایدر, شیشه اسپایدر چیست,...
نویسنده : سهیل بازدید : 266 تاريخ : سه شنبه 17 مهر 1397 ساعت: 1:24

با پدید آمدن دوره مدرنیته در معماری و شروع زمانه مدرن، طراحان و مجریان ساختمانی زیادی به ساختمان های بلندمرتبه، ساخت و سازهای صنعتی، استفاده از متریال های پیشرفته علاقمند شدند و به صورتی که در سال های اخیر، بهره گیری از ورق های کامپوزیت آلومینیومی به منزله یکی از متریال های پیشرفته، آن چنان رونق گرفت که هم اکنون به یکی از عمده ترین متریال های مورد استفاده در نماهای ساختمانی کشور تبدیل شده است.

نحوه اجرای نمای کامپوزیت, قیمت ورق کامپوزیت و اجرا, طراحی نمای کامپوزیت, نمای کامپوزیت مغازه, نمای کامپوزیت چیست,...
نویسنده : سهیل بازدید : 219 تاريخ : سه شنبه 17 مهر 1397 ساعت: 1:22

خواص کامپوزیت‌ها در مجموع از هرکدام از اجزاء تشکیل دهنده آن‌ها بهتر است و اجزاء مختلف، کارایی یکدیگر را بهبود می‌بخشند.

سبک بودن : ورق های کامپوزیت دارای وزن کمی حدود ۸ – ۵ کیلوگرم در هر مترمربع می باشند که در مقایسه با دیگر مصالح از قبیل سنگ، شیشه و سیمان دارای پایین ترین وزن ممکن می باشد. با بررسی های بعمل آمده نمای کامپوزیت آلومینیوم حدود ۹۰% سبک تر از سنگ گرانیت، ۸۵% سبک تر از سیمان، ۷۵% سبک تر از شیشه و ۵۰% سبک تر از ورق معمولی است.

نمای کامپوزیت,...
نویسنده : سهیل بازدید : 260 تاريخ : سه شنبه 17 مهر 1397 ساعت: 1:20

برای نصب ترمووود می توان از روش های سنتی مثل میخ و چکش و یا روش های جدیدتر مانند تفنگ میخ زنی استفاده کرد؛ در هنگام استفاده از میخ بایستی توجه داشت که سر میخ از سطح کار بیرون نباشد یا بلعکس داخل کار فرو رفتگی ایجاد نکند، هنگام کار با چکش نیز باید دقت داشت که از برخورد بیجای چکش و چوب جلوگیری کنیم، همچنین میتوان جهت نصب چوب ترمو از پیچ های استیل یا گالوانیزه نیز استفاده کرد. استفاده از پیچ بجای میخ باعث ایجاد استحکام بهتری در اتصال بین دو چوب (چوب نما و چوب زیر سازی) می گردد، در هنگام اجرا به روش پیچ روی کار بایستی دقت داشت چوب نما حتماً قبل از ورود پیچ با متر مناسب سوراخکاری شده باشد نکته دیگر هنگام نصب به روش میخ زنی یا پیچ روی کار (پیچ نمایان) اینکه تعداد میخ یا پیچ در هر ردیف از نصب بستگی به پهنای چوب دارد به طور کلی فارغ از ضخامت چوب پیشنهاد می شود برای پهنای چوب بالای 125 میلیمتر 22عدد نصب در هر پهناصورت پذیرد.

ترموود, ترمو, چوب,...
نویسنده : سهیل بازدید : 236 تاريخ : سه شنبه 17 مهر 1397 ساعت: 1:18

در صورتی که با انواع متریال های نماسازی آشنا باشید، خواهید توانست محیط های زیباتر و بکری را در پیرامون خود تجربه نمایید. در ضمن این آشنایی می تواند انتخاب های شما را برای نماسازی ساختمان خودتان بیشتر کند. چندان مهم نیست که از این متریال ها در کجای خانه و ساختمان خود استفاده می کنید، در نمای ساختمان یا در دکوراسیون داخلی.

آنچه اهمیت دارد میزان آشنایی و تشخیص شما از محصولات باکیفیت است. احتمالا بهتر خواهد بود که سری هم به اسامی برندهای برتر نماسازی بزنید و از آنها نیز آشنایی نسبی به دست بیاورید.

ترموود, ترمو, چوب,...
نویسنده : سهیل بازدید : 242 تاريخ : سه شنبه 17 مهر 1397 ساعت: 1:16

پس از انتخاب مقطع بهتر است چوب ها در کارگاه رنگ آمیزی و در نایلون های حباب دار بسته بندی شده و به محل پروژه حمل گردد. اگر ترمووود پس از نصب بر روی کار رنگ شود به دلیل انعکاس متفاوت نور خورشید بر سطح آن و به دلیل عمودی بودن رنگ آمیزی ممکن است کیفیت آن مطلوب نشود و نتیجه کار نمایی چند رنگ و غیر یکدست باشد. لازم به ذکر است قسمت هایی از چوب که به علت برش کاری رنگ نشده را می توان روی نما با دقت رنگ آمیزی کرد. باید دقت شود تا زمان استفاده از چوب نباید آنها را از نایلون های حباب دار خارج کرد الخصوص در زمان حمل به طبقات به دلیل بلند بودن الوارها و آسیب پذیر بودن، باید با دقت بیشتری حمل شوند.

ترموود, ترمو, چوب,...
نویسنده : سهیل بازدید : 212 تاريخ : سه شنبه 17 مهر 1397 ساعت: 1:14

پارتیشن اداری شیشه ای خود شامل 3 تیپ پارتیشن است.

پارتیشن اداری شیشه ای با فریم تک جداره … فریم میتواند از آلومینیوم یا ام دی اف باشد.

پارتیشن اداری شیشه ای با فریم دوجداره … فریم میتواند آلومینیوم یا ام دی اف باشد.

پارتیشن اداری شیشه ای بدون فریم ( فرم لس )

پارتیشن با شیشه سکوریت, پارتیشن شیشه ای فریم لس, پارتیشن شیشه و استیل, قیمت پارتیشن شیشه ای, پارتیشن آلومینیومی,...
نویسنده : سهیل بازدید : 251 تاريخ : سه شنبه 17 مهر 1397 ساعت: 1:11

آریو نما طراح و اجرا کننده جان پناه شیشه ای آلومینیومی با پروفیل های ترک و شیشه های دو لایه ساده فلوت درجه 1 ایرانی سکوریت و لمینت شده با هندریل آلومینیومی جهت پوشش روی شیشه ها جهت void مجتمع های تجاری و اداری پیشرو در ساخت و اجرای نرده های شیشه ای دور استخر و سیستم های نرده شیشه ای مجتمع های تجاری، نرده شیشه ای جانپناه ویلا، تراس های منازل، شرکت ها، فروشگاه ها و مغازه ها، با مشتریان و نمایندگی در سراسر کشور می باشد. ما یک محصول نوآورانه را ایجاد کرده ایم که یک راه حل ایمن، جذاب و با دوام برای صاحبان املاک فراهم می کند. نرده شیشه ای آریو نمای پاسارگاد یک راه حل امنیتی ایمن است که اجازه می دهد بدون هیچ مشکلی دیداری از استخر، پاسیو و تراس چشم انداز شما ایجاد شود. سیستم های نرده های شیشه ای ما به ارزش اموال شما افزوده و منعکس کننده روند رو به رشد در طراحی مدرن و ایمن می باشد. طرح ادغام طراحی شده از استراحتگاه ها و هتل ها در سطح جهانی و حیرت برانگیز و مصمم بودن برای ایران، خط تولید نرده تمام شیشه آریو پاسارگاد این امکان را ارائه می دهد که صاحبان املاک به امکانات جدیدی دست پیدا کنند. سیستم های نرده شیشه ای ما برای پروژه های مسکونی، تجاری، ویلایی، فروشگاهی و صنعتی مناسب هستند.

نرده شیشه ای پله, نرده شیشه ای بالکن, نرده شیشه ای قیمت, نرده شیشه ای تراس, نرده تمام شیشه ای,...
نویسنده : سهیل بازدید : 303 تاريخ : سه شنبه 17 مهر 1397 ساعت: 1:09

خبرنامه

عضویت

نام کاربري :
رمز عبور :